Loading...
Str. Zizinului 119, sc A et 3, Brasov, Romania - Cod: 500403 0724.233.722 contact@fitdance.ro

- Circuit Training2 -

Cursa contra cronometru pentru a te mentine in forma

Circuit Training

 
Antrenamentele de tip circuit, sau circuit training constituie o categorie aparte in domeniul fitness, reprezentand un antrenament de rutina al carui specific este dat de combinatia intre activitatea cardio, aerobica, de mare intensitate si exercitiile de rezistenta.

Circuit training-ul este o alternativa antrenanta si distractiva la antrenamentele traditionale, care te ajuta sa arzi grasimile si sa obtii rezultatele dorite intr-un timp mai scurt.

Scopul unui circuit este dezvoltarea si intarirea diferitor grupe de muschi, imbunatatirea ritmului cardiac si stimularea arderilor (450-550 de calorii pe parcursul unei ore).

 

Regulile unui circuit sunt simple, iar evolutia poate fi urmarita cu usurinta.

Un circuit consta in executarea unei serii de exercitii cu grade diferite de complexitate, fiecare avand un numar mediu sau ridicat de repetari, intr-un interval de timp stabilit. Acest tip de antrenament include minim 6 tipuri de exercitii, care pot fi completate, in functie de obiectivele urmarite, ajungand pana la 15 exercitii diferite. Intervalul de odihna intre exercitii este cuprins intre 30-90 secunde, iar cel de odihna dintre circuite, intre 1-3 minute. Durata medie a unui antrenament in circuit variaza de la 30 minute pana la 60 de minute, in funcţie de pregatirea fizica a fiecaruia.

Intr-un antrenament de tip circuit putem realiza combinatii de exercitii folosind toate resursele pe care le avem la dispozitie.

In cadrul orelor noastre de Circuit Training, iti  propunem antrenamente cu grade diferite de dificultate, prin care urmarim definirea, tonifierea sau intarirea grupelor musculare, cresterea elasticitatii si mobilitatii, imbunatatirea si corectarea posturii.

Vom lucra impreuna combinatii variate de elemente, de la sesiuni rapide de cardio, la exercitii de tonifiere pentru diferite parti ale corpului (brate, gambe, abdomen, spate etc.). Vom lucra cu gantere de greutati diferite, benzi elastice de rezistenta, corzi, mingi de gimnastica, bare, greutatea corporala pentru a obtine rezultatele dorite.

Ne vom pune ambitia si motivatia la incercare prin exercitii energice, contra timp, si ne vom bucura impreuna de progresele realizate.

Antreneaza-te cu noi!